tisdag 27 april 2010

Det värsta du kan säga till polisen

Är inte du den där killen från Village People?

Jag kan inte ta fram mitt körkort om du inte håller min öl.

Ursäkta konstapeln, jag visste inte att min radardetektor var avstängd.

Du borde bötfälla min opålitliga farthållare istället.

Om jag visste att du stod där skulle jag aldrig kört så fort.

Har du fyllt din kvot nu? Nöjd?

Du måste ha kört minst 180 för att hinna ifatt mig.

Jag trodde att man var tvungen att vara i god fysisk form för att bli polis.

Fortkörning är ett abstrakt begrepp, tycker du inte?

Okej, jag körde lite för fort och du tog mig - vad säger du om bäst av tre?

Jag tänkte bli polis en gång, men jag bestämde mig för att gå ut gymnasiet i stället.

Du ska väl inte kolla i bagageutrymmet?

Är det sant att folk blir poliser för att de är för dumma för att jobba på McDonalds?

Tack konstapeln! Den förre konstapeln gav mig också bara en varning.

Vet du varför du stannade mig? Okej, det är bra att en av oss vet det.

Jag försökte hålla trafikrytmen. Ja, jag vet att det inte fanns någon bil i närheten, men det visar ju bara hur pass långt fram de var.

Vad menar du med "Om jag har druckit?". Det är ditt jobb, det skall du veta.

Jag betalar faktiskt din lön!

Follow Skrattretande Historier

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar